Allt och inget-

Lördagen var helt perkeft. Hade jätte kul hos Ev. Var även kul inne på pentan. Ovanligt av mig att säga att det är kul. Blev kanske en aning för full, men jag kunde ju då iallfall stå på mina egna ben.
Har varit i sikfors i helgen. Och blir att fara dit idag också, Petrus ska hjälpa kjell att kakla i köket,så det blir väl för mig att sitta och hålla dem sällskap. Kanske man kan vara till nytta och göra nå? Kaffe kanske..
Sen ska ju även Pilla dit., så jag & petrus ska åka med henne. Så slipper vi köra 2 bilar. Lite onödigt,
På onsdag blir det att fara med ida och några från min klass till alko och ikea. Trevligt att dom frågade om man ville hänga med. Sen får vi väl se vad som händer efter det.
Sitter då hos Pillalilla nu. har ett långt hål, väntar på att Pilla ska vara klart på toaletten så jag får gå dit också haha!

jag älskar dig Petrus!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0