Älskling;)

Ja man blir då bara sjukare & sjukare för varje dag som går!:/ börjar bli riktigt less nu alltså. Snoret bara rinner och hostan bränner i halsen på mig. Nåväl, igår var vi ju då ett gäng hos mig. Gjorde inte mycket allt, senare under kvällen for vi iallfall och lekte bilkurragömma, sen for jag & hämtade lollo&henke. Dom hade varit och druckit på durrnäs. Sen for jag & Petrus hem till mig. Jag duschade och han la sig i sängen och somnade. Vaknade i morse av att Petrus hade varit med Johan till skolan, kändes konstigt att vakna upp själv. Annars brukar han ju alltid ligga kvar och kramas. Så nu sitter man på skolan. Gör ingenting för tillfället eftersom att min grupp är klar med vårat klamydiaarbete. ska väl sätta igång och skriva lite APU uppgifter, vilket suger!

Ska jag komma till dig eller?

Åh, det du sa till mig igår. Det värmde, även om det bara var en liten sak som "älskling";)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0