Du kan lika gärna ta självmord!

Äntligen hemma efter en hård dag på skolan. Hade gympa nu sista lektionen, så jag kämpa på utta fan i gymmet och det känns kan jag lova. Mina ben är inte som dom ska just nu känner jag. Så därför ligger jag här i soffan och latar mig med datorn på magen. Finns inget bättre, + att man känner den här värmen från datorn, det är då man mår som bäst. Jaha, så vad händer idag då? Joo, Pilla kommer hit och sen ska vi väl kanske umgås med Ev och dom ett tag. Sen far vi tillbaka till pilla.
Blir att fara till tandläkaren imorgon istället, har fått sån jävla tandvärk sen jag bet av den där tandbiten så det blir att kirra till det i morgon, sen blir det att fara till Sikfors. Jag & petrus får åka med pilla dit. Ska gratta Pontus, han fyller ju 21 i morgon! Så det är vad som står i min planering än så länge. + att jag sen kan sova ut hur länge jag vill eftersom att jag är ledig på onsdag vilket är helt underbart.
Till helgen blir det att umgås med några flickor från klassen. Dom frågade om jag ville komma och äta gott & bara mysa på nu på fredag, sen lördag får vi väl se. Petrus & Tom ska ju lana hos Tom, så det blir väl att kika förbi hos dom. Eller hur ev? Det låter väl som en bra ide!;)

Just ja, igår kom ju Pilis & malin förbi och hälsa på oss. GUD så söt liten rackare dom har alltså! Som man blev sugen själv alltså. Och petrus, nog blev han allt sugen han med. Synd bara att man var så ung, visst älskling?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0