Gårdagen var jätte trevlig. Maten var svingod, och efterrätten. vilken höjdare! Stannade hos Ida till kl 12 typ, sen for jag in och hämtade Ev & sen Rebbi. Vi drog hem till mig och hämtade lite mat till Petrus sen for vi till grabbarna som enbart satt och lanade. Inte hade dom tid att gulla med oss flickor inte. Stannade väl där till kl 2, sen for vi hem till mig igen. Syrran gick direkt upp och sov medan jag & Ev satt vid köksbordet och hade deep talk till kl 5 på morgonen. Sen kom vi på att det kanske var dags att hoppa i säng. Nu har vi bakat negerbollar & oasenkakor. Ska duscha och sen blir det att fara till pojkarna, dom kanske inte skulle fortsätta lana idag så då blir det att vi umgås med dom ikväll. MYSIGT! Kanske blir en varm och skön bastu ikväll. Hade varit jävligt gott med en kall jävla bärs till;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0