feta ko.

Japp, kom hem för ett tag sen. Suttit på nodo typ 3 timmar och surrat på. Förjävligt trevligt må jag säga. Sen stod vi uti våra bilar och surrade lite sex & pinsamheter, sånna hära minnen man bara inte glömmer. Sen for vi in på ica och handlade lite saker där. Så jag har nyss käkat upp min goda danio- vanilj! MUMS...
Att du inte bara kan lägga av? Vad är ditt förbannade problem. Okej detta angår inte mig, men förhelvete INSE bara. nu vet att precis att en speciell person kommer att ta åt sig och tro att det handlar om dig. Men det gör det absolut inte. För jag skiter i dig så att. Men alltså jag tro jag tycker om vissa människor för mycket och blir bara förbannad när man får höra hur fruktansvärt illa man kan göra folk. Kan du bara typ köra av vägen och dö eller nå? så slipper man se dig! Nä nu ska jag sluta irritera mig mer. feta ko!

Inatt blir det en natt utan Petrus. Eftersom att vi inte varit med varandra idag, och för att han ska sova hos Jenny med Anton och nån mer? Men då kanske han ska komma till mig i morgon istället! nåh, myys! Det är ju nästan så att man är besatt av honom. men är det konstigt det eller? Nä precis, kanske för att han är den FINASTE killen i världen! Och jag vet att jag skriver mycket om honom men det är så svårt att låta bli.
Okej, syrran säger att jag inte får sitta nå mer. Klockan är mycket och jag borde också gå & lägga mig så jag orkar upp till den tidiga skoldagen i morgon.

alltså allvarligt måste bara säga en sak till. Bea, har träffat människan 1 gång. Men alltså vilken BRUD! Vi hörs till helgen bruden. Knall som fan eller hur!
+ att jag inte får glömma lilla Ev då. Du är underbar!;)

Detta blev långt, förlåt! jag vet att vi satt och pratade idag om att det är jobbigt att läsa vissa bloggar där folk skriver så massa och mycker skit enbart. Men helvete, kände för att bara skriiiiva!
Så dom som orkade läsa detta, bra gjort!.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Pilla

hahahhahahahaha Feta ko? :D du är för härlig jerkan!;D

2008-11-05 @ 23:09:14
Postat av: rebecca

har du inte glömt nån:( puuuuuuuuuhuhuhuhuh :´(

2008-11-06 @ 15:17:22
URL: http://rewi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0