Fredag!

Grattis till min lillebror som fyller 12 år idag! blir att jag & Petrus far hem till mig och äter lite tårta. Sen fara och umgås med Ev och dom denna. Imorgon ska jag jobba. Ska verkligen börja tacka JA till ALLA jobb tider jag får nu. Behöver verkligen pengar nu inför nyår och mycket annat, efter jobbet blir det att fara till Ev och ha myskävll med hon och dom andra.

Sitter på fotografiska bilden nu, Pilla sitter och gör prov och själv har man inte mycket att göra så därför sitter jag här och skriver nu. väntar bara på att kl ska bli halv 4 så man får fara hem. ska låna hem en kamera över helgen. för nu har jag bestämt mig för vad jag ska göra för ett repotage.

lite över 2 veckor har gått och det känns som 2 hela år!
jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0