frusen.

Stannade hemma från skolan idag. Har haft en jobbig natt alltså, hostat och vara tät i näsan. Mår rätt piss idag faktiskt. PEtrus stannade också hemma från skolan idag, han är ju också sjuk stackarn. Nu i morse har vi varit ner till udden och käka lunch, och sen var vi in i garaget. men jag orka inte vara kvar så jag gick in, ska gå in och kika där snart.
Idag vettefan vad som händer, har ingen ork till att göra nå inte som jag känner mig nu iallfall. Men det blir väl bara att ta det lungt och mysa på. Kanske fara och hälsa på kjell ett tag. Sen får vi se.
Är dock ledig från skolan i morrn, brabra för då kanske jag hinner bli frisk tills på torsdag så jag kan komma då.
& till helgen fyller min FAVORIT 18 år! Fan gumman, äntligen! Eller hur?!
Så det blir fest med henne och många andra. Mycket trevligt, Petrus & Johan skulle vara nyktra så då får dom köra omkring oss, heheh! Om man nu inte fortfarande är sjuk, vilket jag INTE får vara!

Oooh, sweetiiiepaay!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0