god morgon

Blev inte att vaka i natt. Vi alla somnade där kring 2 tiden, helt döda! Så nu är man vaken, vaknade som den andre. Alla låg och sov förutom Petrus han hade varit vaken ett tag. Satt och spelade, så jag joinade honom och spelade lite jag med. Dom andra ligger och ser step brothers nu, är som sugen på att se den. Men jag orkar inte gå så jag tror jag stannar här på soffan och latar mig istället. Igår ringde det en person till Petrus. MYCKET störande, full dessutom. Blev less och han la på. Sen ringde det igen, och då svarade Tom som petrus telefonsvarare. hahah,så jävla bra! Idag får vi se vad som händer, kanske blir att följa med Petrus till Sikfors. Dom har ju köpt en ny liten valp som jag vill kika på. Tydligen jätte gullig. Nu ska jag hoppa på Peppeäng och ge han en blötkyss, oj så irriterad han kommer bli på mig för jag kommer verkligen förstöra hans spelande!;)

Jag vill inte bli stor, jag vill fortsätta vara ung!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0