Helgen som varit!

Halloween var supertrevligt. har inte så mycket att berätta om, eller jo det har jag. men jag orkar inte. Var på statt, svinkul där också! Vissa sura miner osv. Men sånt man inte lägger någon energi på.
Lördagen var jag på bröllop. Kom hem kring 12 tiden på kvällen. for till stridholm och hämtade min babe! Sen for vi vidare till lollos lägga och sov där. Trångt att sova i en liten soffa med Petrus, svettigt vill jag lova! men ändå såå mysigt!
träffade även Lisa på festen. Fyllo!;)
Idag har vi inte gjort så mkt, var hos lollo,. sen for vi in till stan och drack en kaffe och nu sitter vi alla hos mig och ska se en film senare ikväll.
Sen är det skola i morgon, vilket jag inte ser fram emot.!

Ps. I love you!;)

Kommentarer
Postat av: Lisa

haha inte var väl jag full?;P

2008-11-02 @ 19:55:41
URL: http://lisaaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0