Hockey!

Sitter på skolan just nu. Slutar om 40 minuter,sen blir det att fara hem till Anna och äta nå mat, sen snöra sig i bilen för att fara till Skeå och se hockey. Skeå mot färjestad! Spännande. Anna frågade om jag ville hänga med, var ju länge sen man såg nå sånt så själklart tackade man ja till det. Pilla & Mallan skulle nog också följa med. Trevligt,
Sen var det tänkt att jag skulle till Sikfors. Eller jag ringde och hörde, men då ville Petrus komma till mig istället, så han är väl hos mig när jag kommer tillbaka då.. sötpropp!

imorgon är man ledig från skolan, förbannat skönt! Får väl se vad man gör då. Sen ringde dom från Roknäsgården, så det blir att jag ska jobba några timmar på Julafton! SMID. pengarpengarpengar....
Sen sa hon även att jag skulle få jobba rätt mycket under hela december för att dom hade lite folk. Jag behöver ju alla pengar jag kan få, så självklart kommer jag att tacka JA till alla jobb tider jag får.

P<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0