HOJJA vilket LIIIIIIIIIV!

VILKET JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA LIV DET ÄR I SIKFORS HUSET JUST NU!!!!!!!!!!!!! Mina öron dör, och snart är jag DÖV!
Iallafall så jag har haft jätte tråkigt så jag har typ städat hela deras kök. Lagat mat åt Lina. Och sen åt Petrus, snällt va!;) Joo riktigt snällt!
GRATTIS till Johan som klarade körkortet idag! Dom kanske kommer förbi här senare ikväll. Mycket trevligt,
Nä, nu ork jag it skriva nå mer. Ska hoppa i duschen så man kanske piggnar till lite.
Syrran ringa nyss, det blir att dom ska komma för dom orkade inte. Eller jaa, orkade och orkade jag vet inte riktigt. hörde inte så mycket för att Petter kom inrusandes i rummet och SKREEEEEEEEEEEEEK!

Det var allt för mig!;D Tackhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0