ikea,

Igår var jag & petrus hos Kjell. Petrus kaklade en av väggarna. Blev riktigt snyggt, du är duktig;) Sen for vi tillbaka till han. Var tänkt att matte & Lisa skulle kika förbi men det blev så sent så vi tar det någon annan dag. kanske till helgen? För då ska ju jag & Petrus vara nyktra har vi lovat varandra.
Fick min sovmorgon i morse , skönt var det! Så skolan har inte allt varit så jobbigt idag. Jag och pilla for och åt lunch på Thai Garden. nu sitter jag hos pilla.
Blir att fara till Ikea i morgon med Ida, Becca och dom. Trevligt att vi fick hänga med jag & pilla. Sen får vi väl se om jag kanske far till Sikfors då i morgon, är som sugen!;)

ska sätta mig och äta middag nu.
jag ringer dig sen honey;)

Kommentarer
Postat av: rebecca

men jag har hört att petrus ska ha fest i helgen?.. för att hans föräldrar är borta

2008-11-11 @ 16:49:49
URL: http://rewi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0