Kärlek<3

Sitter och tänker på:

När du & jag blev tillsammans den 14/1-06, den bästa dagen i mitt liv. Vi var då tillsammans i 1 år & 6 månader. Vilket betyder 18 månader av lycka. Vi gjorde allt tillsammans, allt man kan tänka sig att göra. Jag har aldrig varit så förälskad i en annan människa förut. Vi hade det bra tills dagen kom. 23/7-07 när du gjorde slut med mig.
Efter den dagen har jag aldrig mått dåligare, okej. Jag har gjort misstag som jag inte borde ha gjort. Mina kompisar sa till mig att jag blivit förändrad. Dom kände mig knappt. Jag satt bara hemma och mådde dåligt, vilket inte gjorde saken bättre. Men då började jag tänka att, varför ska jag sitta och vara ledsen över att det inte är VI längre. Jag tänkte att, jag får väl istället tänka " En vacker dag kommer det bli vi 2 igen" JAg brukar oftast ha rätt, jag brukar oftast vinna mina strider.
Jaa, men tänka sig. Efter 1 år & 3 månaders väntan på att få dig tillbaka så kommer du. Bara sådär från ingenstans.
Först den 3/10- 08. Lycklig! Men sen pratade vi och kom fram till att vi skulle ta det lugnt osvosv.. Men då NU den 29/10-08 så var det som bestämt, det SKA vara du & jag. Spelar ingen roll vad folk än säger & tänker om oss. Jag skiter i.
Du gör mina dagar värda att leva Petrus arvid wilhelm johansson. Jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag måste säga att du å petrus passar otroligt bra tillsammans...har läst din blogg länge, å har förtsått att du saknat han grymt mkt...

2008-11-05 @ 15:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0