Klart det är sant!

Nu har jag gjort mig klar. Väntar på att klockan ska bli 6 så man kan börja bege sig mot Ida. Ska möta upp Th & Sassa eftersom att jag inte har någon aning om vart människan bor. Hojja, är vrål hungrig. har inte ätit sen typ 1 eller nå. Och ni som känner mig vet ju hur mycket jag älskat mat. Det blir iallfall fläskfilé med klyft potatis och någon god sås till. Och efterrätten bli aftereighttårta och lite sånt smått & gått. Vet inte hur länge jag stannar. Men Ev ringde då mig nyss och sa att det inte spelade någon roll hur länge. Ska ju hämta henne i stan senare. för hon är ju på en annan tjejkväll. Med hennes klass.


Man tager vad man haver. Fetsleven alltså! haha


Jag älskar dig också gubben!;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0