Kul dag!

Ja ikea med brudarna idag, jätte trevligt! Köptre inte så mycket. Ett överkast till sängen och nån snygg kudde. Sen blev det desto mer av det goda på Alko. Bilresan hem var jobbigt. Förbannat så less jag var, väl hemma var det bara sprinag in med alla saker kasta dom på sängen för att sen fara och hämta upp anna hos Empa. För att vi skulle till Luleå på en utbildning om hur man startat en "tjejgrupp" var faktiskt rätt intressant & kul. Sen körde vi då hem, lämnade av Anna hos empa & fortsatte min körning mot Sikan. Nu äntligen behöver jag inte köra nå mer förens i morrn!
förövrigt bet jag sönder en tand idag!=/ Satt på max i haparanda och skulle äta. sen tar det svin ont. då har min piercing kommit emellan maten och tanden. Och DÄR lossnade den tandbiten, då det blir att fara och laga detta fortast möjligen för det skaver massor när jag pratar på tungan!

Imorrn har vi prov. har dock bara pluggat till det en gång och det var med pilla här i sikfors i måndags. Så vi får väl se hur det kommer att gå. Inte bra alls!
Nu ska jag gå & ta mig någonting att äta och sen vänta på att Peppeäng ska komma in från garaget så vi kan mysa!;)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0