Matmatmat...

Klockan är 18.08 och vi väntar på att maten ska bli klar. Jag & Tommy har gjort köttfärslimpa med ost på. Helvetes gott! jag kom med förslaget för att jag minns en gång för typ 2 år sen när jag var tillsammsn med Petrus att han gjorde den här maträtten och den var så förbannat god. Nu är det bara potatisen kvar som jag sen ska pressa. Sen är det bara hugga i.
Ikväll blir det att fara till mig, nog för att mamma är sjuk, får se om det blir att fara och sova hos lollo eller om vi ändå stannar hos mig. Återstår att se!;)
Alltså finns det någon skönare människa än Tommy? jag älskar verkligen den här familjen! Tack gode för att man fick komma tillbaka till den igen!.
Jag älskar dig Petrus!

Kommentarer
Postat av: pilla fahlgren

hej jessika. det är pilla, om du har lite att göra någon helg så ring mig, 0730489130. skulle vara roligtatt umgås med dig /pilla

2008-11-20 @ 02:17:22
Postat av: Anonym

vad är detta? :)

mitt namn och nummer, vem har skrivit häjn? haha

2008-11-25 @ 03:53:47
URL: http://pernillafahlgrenviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0