min babe

Hockeyn igår var svinkul! självklart vann skeå, där ett tag så trodde vi att dom skulle förlora men icket! Sen begav vi oss hem. Var hemma kring kvar i 11. Petrus var fortfarande uppe, lite små irriterad över att jag kom hem så sent. men jag hade ju aldrig sagt någon tid jag skulle vara hemma. Så han hade suttit uppe och väntat på mig! gode sött.
Fick mig ingen stor sovmorgon idag, min babe har ju blivit jätte sjuk så jag hämtade honom från skolan + att jag med känner mig rosslig. får väl se om det blir bättre senare idag. Hostar och känner att det tar lite ont när jag sväljer. Hoppas det INTE är halsfluss!!!
Hade tänkt vara med Anna idag på våran lediga dag. men vi får se om jag orkar, kanske senare ikväll beror på hur jag mår då. Isåfall att hon kommer hit, ska ringa Ev och höra om hon är sugen då också kanske?
har ju inte varit med Ev på ett tag nu. Känns som att det är ett måste, hon är ju min, så hon kan man inte glömma bort!;)




hehe, sitter på Petrus dator, Hittade en massa gamla kort på mig & Petrus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0