min prins.

Ja då satt man typ alla samlade hos oss i våran lilla tvrum. Orkade inte sitta där och trängas så jag satte mig här! Grabbarna sitter och tittat på nå skoterfilm osvosv. Och brudarna ser nå på tv. Kände inte för nå utav det. Blir väl att umgås med dessa människor ikväll. Sen får vi väl se om jag & petrus far och hälsar på lollo om det inte blir för sent. kanske rent att vi stannat över natten. Ska ringa henner senare.

Jag har ont i skallen och vill helst bara lägga mig och sova. Fast då har jag ju lovat petrus att hjälpa han med körkortet vilket jag gärna ställer upp på så han någongång kan ta det!

Nu tänkte jag gå ner & Pussa på min lilla prins som sitter där nere så sött i soffan!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0