Mörkt & Kallt!

Dagen har gått så jävla fort idag känner jag. Har nyss duschat så nu känner jag mig som en helt ny människa. Petrus ligger nere på soffan, han mår inte alls nå bra. Febern har då gått ner iallfall, men han vill helst bara ligga och sova. Så man gör inte så mycket till lags. Min hals blir då inte bättre, får se om jag kanske måste stanna hemma från skolan i morgon, beror på hur jag mår i morrn. Och då kan jag ju heller inte jobba vilket jag hade tänkt göra i morgon kväll. Men då får jag väl hoppas på att jag kan jobba på söndag istället. Dom ringde mig i morse och frågade! eller dom ringde och väckte mig rättare sagt.

Ja, snart ska jag börja julpynta. Jag älskar julen, den är så mysig. Ska nog itne ha så mycket i mitt rum. Det blir nog en liten jul stjärna i fönstret och lite små belysning, blir så plåttrigt annars.

Nu ska jag ladda ner en film och sen kanske om man hittar någon skiva så kanske man bränner ut den, kanske man kan se den ikväll. Är dock jävligt sugen på glögg och pepparkakor! Hade inte det suttit fint i era magar också?

Kommentarer
Postat av: Anna

Hör att du är lika julmys sugen som jag ;D med julpynt glögg och allt , fett nice ;D

2008-11-26 @ 16:09:12
URL: http://annawikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0