Myskväll med brudarna.

Idag orkade varken jag eller Petrus fara till skolan, skönt med sovmorgon! Sen kom Ev & Tom förbi oss, vi drog in till stan. Petrus köpte sina drivhjul och Tom for och övningskörde. Medan han gjorde det bjöd jag Ev & Petrus på fika på Ekbergs. Mumms... Sen for vi till Tom för grabbars ska lana där i helgen. Äntligen en nykter helg för Petrus-. haha Ja även för mig också då. Sitter och ska bränna ut 2 skivor till min bror för dom ska ha typ "födelsedags disco" ikväll så dom behöver nå låtar. Snäll som jag är så självklart ställer man upp och hjälper till.
för min del ikväll blir det att fara till Ida i min klass. Ska ha en så kallad tjejkväll med alla brudar. Äta gott, och bara mysa på! Sen efter det blir det att fara till grabbarna och störa dom i deras lanande. Dom skulle basta. Är man sugen?

Vem har slut pengar? joo, JAG=/ blir tokig. Måste få pengar NUNUNU...
Krya på dig Pilla gumman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0