oändligt många kyssar!;)

sitter hemma hos oss med Petrus, Ev, Tom, Axel, Syrran & Ida. Vi har spelat skip-bo typ. JAG VANN! sen har jag även städat mitt rum.Förbannat snyggt blev det, jag är riktigt nöjd över mitt rum alltså. Så mysigt! Ska väl ner på kiorren på ett tag. är lite karra sugen, sen blir det väl att sitta och surra och se på tv eller nå.
har även planerat inför kronogård! Som vi kommer ha roligast av alla, tro mig! jag skiter i vad andra säger, men så äre.
haha,det är så kul att titta på dig. Du har för stor skalle för din kropp, men annars helt okej, förjävligt men sant!
Nått du försöker med nu igen?;)

Petrus, ikväll är det din tur att massera mig!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0