Riktiga vänner?

Ja du har rätt i det du säger. Alla vänner har splittrats. Jag har försökt men har inte fått ett lyckat resultat så varför ska jag ens lägga någon energi på att försöka få oss alla att börja umgås igen? Okej. Det går alltid att försöka, men ibland så ork man it nå mer. När vi ibland har ringt eller skrivit på msn och hört om man ska hitta på nå så är det alltid någon "bortförklaring" eller så går det inte. Inte orkar man väl höra av sig då. Jag diggar din dikt, faktiskt så tar jag åt mig av den! vi var en gång i tiden inte allt för länge sen RIKTIGA vänner. Men jag vet inte längre vad vi kan kalla varandra. Bekanta?
Jag hoppas då att allt blir som det var förut. Alla var med alla, ja förutom en person då som jag ALDRIG kommer att umgås med. men alla vi svensby & långnäsbor, vi hade faktiskt kul!
sitter hos Pilla nu, orkade inte fara på gympan eftersom att jag ska fara med pilla och träna på nautilus. Blir som jobbigt att träna 2 ggr på en dag..

Det vänner man har kvar där dom andra går, det är dom som är ens riktiga vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0