Sikfors!

Nu sitter man i Sikfors. Ska hoppa i duschen och sen ska jag fara till Kjell, petrus är där helt alone och kaklar medan kjell är och hämtar sin grabb. Så jag måste ju fara dit och hålla honom sällskap stackan!
som jag kommer att ha träningverk i morgon, tränade hårt på gympan idag. Tror Petrus får massera mig senare ikväll innan vi lägger oss. Kanske man inte har allt för ont i morgon. Har dock sovmorgon till 11. SKÖNT!
Pratade även om nyår idag, det blir mest troligt krono iår också, med samma härliga folk.

Hade även tänkt vara snäll och städa åt Petrus. Hans rum ser ut som ett bombnedslag! Då blir han säkert jätte glad på mig. Vilket jag är ute efter såklart. Nog för att vi aldrig är sura på varandra!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0