sikfors

Har blivit sjuk, vilket jag hatar att vara! Vaknade flera gånger i natt av den värsta hostan man kan tänka sig att ha. + att jag knappt kunde andas i dag när jag & pilla for in till stan. Har väl börjar bli lite bättre men vänta bara tills man ska lägga sig i sängen DÅ kommer det tillbaka...
For förövrigt till sikfors idag så nu sitter man här. Var ett tag sen sist. har ju som bara varit hemma hos mig hela tiden. Har inte gjort mycket, eller jo vi for ner till nån is och prov körde en liten bil typ. Vad mer? ja vi duscha sen har vi bara legat och haft mys!
Imorrn är jag ledig från skolan. SKÖNT! hoppas Petrus också kan vara det, eftersom att han också är sjuk, då kan vi pyssla om varandara tillsammans & bara må..

Nu ska jag gå & vara social med min bunny och kanske rent utav se på tv!
PUSS!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0