Söta underbara du..

Jahapp. Igår kväll blev en tidig kväll. Min underbart söta pojkvän bäddade ner mig i sängen och sen somnade jag direkt. Sen vaknade jag visst av att han kröp ner vid mig senare under kvällen. Imorse körde jag petrus till skolan och nu sitter jag hos Pernilla. Ska in till stan kl 11 för jag ska träffa syrran och pilla skulle in då också. Passade ju perfekt!
Sen idag blir det att umgås med min lilla Ev. Längesen ju! Vi har en del att surra om skulle jag kunna tro.
Blir bara sjukare & sjukare för varje dag som går. Igår låg jag i feber!=/ idag har jag inte kollat, men jag känner att kroppen inte mår som den ska iallfall.
Grattis Mallan till körkortet!:) ÄNTLIGEN va?

Du är underbar, helt perfekt! Jag älskar dig Petrus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0