tss...

som vanligt så försov jag & Petrus oss idag. Men det gick då bra ändå, har just gjort mitt prov jag hade nu på morgonen. Blir att gå in till fiket och köpa en kaffe senare. Igår, var i sikfors. Jag & Petrus for ut en sväng med hans 164 och sladda lite. sen skulle vi gå & duscha, och märker att varmvattnet är slut. jahapp!
så vi tog en lång och skön dusch i morse istället. håller på att somna! vill hem...
idag får vi se vad som händer. Tvätta iallafall, sen kanske Ev är sugen? Imorgon fyller då lillabror 12 år. Blir att fira honom då. Sen blir det nog nyktert i helgen även om jag är riktigt sugen på fest.
haha, och det är inte synd om det för det!

Du&jag, jaa vi är helt enkelt gjorda för varandra älskling;)

Snön har kommit och jag är glad! längtar tills det är vinter och man får fara med johanssons familjen till stugan och köra skoter. Älskar att vara där, ja fyfan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0