vilka människor alltså!

gud så fruktansvärt, att vissa människor inte kan växa upp och sluta fjanta. Vi är fan snart vuxna. Jag lider med dig vännen, men du ska veta att det där "människorna" har ingenting i sina huvuden. Låt dom fortsätta, det är ändå dom som står det helt ensamna i slutändan. tänka sig att ni inte kommit från detta ännu, om en är sur på en annan så måste ju kompisarna också vara sura. Tss, PATETISKT!
men du lilla vän, du är då iallfall en underbar människa, Du har ju oss & det är ju alltig någonting!;)

sitter hos Ev nu med tom, Syrran & Petrus. ska snart se sanningens ögonblick, få sig några gooa skratt och fortsätta vårat samtalsämne som vi nu håller på med. Sen blir det väl att fara hem och lägga sig i sängen och mysa lite!

Har hittat min tattuering jag ska göra nu, det kommer  bli jätte fint när  den nu är gjort. vilket jag inte vet är när. Sen vill jag även göra ett till hål i tungan, och på ett annat ställe också. får väl se när det blir av. ska väl kanske ta det lite lugnt nu. Pappa är ju verkligen SÅ emot sånt hära skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0