1337. haha

Klockan är 13.37 och jar hag nydligen vaknat. Eller malin ringde och väckte mig typ halv 11. sen pratade jag med Ev också men jag måste ju ha somnat om. Sitter då här nu iallafall. Måste börja göra mig klar, är så förbannat sliten. Känns som att man supit hela helgen vilket jag inte har gjort.
Får väl se vad vi hittar på ikväll, jag är på allt! bara de kommer med förslag. När petrus kommer hem blir det då iallfall att fara och hitta på någon gruva som finns där ikring. Spännanade! Och i morgon ska jag & Pilla fara till luleå stad för att shoppa. Ev & Emmelie kanske också hänger med. har dock inte så mycket pengar kvar. men det lilla jag har ska gå åt om jag nu hittar nå vill säga.

Beyonce - If i were a boy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0