170 km!

Igår var jag med Ev & Emmelie. Senare mot 9 tiden for jag till Sikfors. Vi satt och såg tv hela kvällen. Sen gick vi och la oss. Hade en fruktansvärt "jobbig" dröm inatt. Vaknade 2 gånger av att jag riktigt klängde på petrus. stackarn tyckte säkert att det var svinjobbigt. förlåt!;>
Sen i morse körde jag petrus till skolan halv 10. Har varit på stan med pilla. och nu sitter jag i sikfors igen. men bara en snabbis. Pilla ska packa nå saker och sen ska vi in till stan igen. Blir att träffa anna och vara med henne. var dock år och dar sen man var med henne senast alltså. Ska även tillbaka till tandläkaren idag för min jväla tand om aldrig vill bli bra. halv 4. Och sen ikväll blir det att sova hos Pilla. Stannar hemma från skolan i morgon. Åter fredag!:) hahaha

Har börjar se när mörkret faller. Åh gud vilken film. Måste verkligen se klart den känner jag.
Nyktert i helgen, jag ev & Emmelie hade som en liten plan hade vi tänkt. få se om dom andra är på den planen.
Men snacka myyyyys!;)


Förövrigt så när vi var påväg till sikfors så tävlade vi med en annan bil. En passat! satan 170 km. Pilla satt och skrek, även om det var hon som körde. Nog är hon goooode så jävla söt!

Love<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0