åh underbara vecka,

Äntligen har man höstlov. Känns helt underbart att få veta att man har hela veckan på sig att göra en massa roligheter och kunna sova länge.
förutom att jag då ska jobba lör/sön men det är inte många timmar det. Ikväll blir det att umgås med dom gamla vanliga favoriterna, får se vad som händer. Petrus har farit till sorsele nu så han lär jag ju inte se på någon dag. Desto roligare att träffa honom sen:)
har börjar läsa en bok som heter "snälla pappa nej" FYFAN så fruktansvärd bok. NI måste läsa den. Handlar om en liten pojke på typ 5 år åldern, hans pappa misshandlar och utsätter honom för sexuella övergrepp!. Jag blir nästan tårögd där jag ligger och läser, så jag gav upp för idag!
Ska börja göra mig småklar sen bege mig till Ev typ. Är bara så jävla trött vill helst bara sovasovasova..

var på stan idag en snabbis, Köpte mig ett par skor, & örhängen. Ska nämnligen göra hål i öronen ikväll. Orkar inte lägga ut pengar på att annat folk ska göra det. Så jag gör det på mig själv istället mycket enklare.

;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0