Blod & Saliv!

igår for jag på bio med Petrus lollo & en till. såg Wanted. Riktigt bra film måste jag säga. sen for jag och petrus hem till mig. Satt och såg tv. Sen  gick jag och la mig, hade just somna sen kommer han tassandes in på mitt rum och ska sova han också;)
Idag har man varit på skola, for in till stan. Har faktiskt gjort hål i tungan. Trodde inte att det skulle gå så fortm, men nu är det iallafall gjort och det är svårt att slicka sig om läpparna, men annars helt okej.
Idag blir det fest. Jag & Petrus drar till sikfors efter skolan, så han får fixa det han ska göra. Sen far vi hem till mig så jag får göra mig klar, och sen äre jävlat säkert Ferre!;)
Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0