Bra låt

God morgon på er alla. Här sitter jag i min morgonrock en solig tisdag. Finns väl egentligen inte så mycket att skriva om. Förutom att jag verkligen vill in till stan och shoppa av mig lite pengar. Måste ringa till syster och fråga när hon slutar kanske man kan dra in en sväng då.
När jag sitter här och läser för mig själv så inser jag verkliten hur patetiskt allting är. Ursäkta men jag måste bara få skratta.
Så det blir att ta och ringa till Lollo idag, eller kan man säga nu kanske. Du har så rätt i det du säger my friend.

kanske blir att umgås med pilla & lollo ikväll. men då måste jag ju hämta min kära bror. men det kanske löser sig ändå, hoppas då på det iallafall!  Jaaaa, nu hör jag hur mamma fixar så hon kan hämta han. Smid, Då blir det att fara in till stan och hämta lollo kl 3 sen drar vi till stan och shoppar nalta. Sen blir det väl att dra till sikfors och umgås med dom!

Bonnie Raitt - Have a heart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0