Dagen före halloween!

Sitter här hos mig med Emmelie, Ev, Tom, Petrus, Johan & Syrran. Gör inte ett piss. Ska väl börja dra oss mot Sikfos för att kika i den dära gruvan! Själv är man så feg så att jag vet inte ens om jag vågar gå in, det återstår att se.
Sen blir det att fara tillbaka till Svensbyn igen, kanske se någon film och bara mysa på.
Så natten spenderas hära hemma hos mig, i min renbäddade sköna säng, Underbart.

Pilla kom förbi mig & Petrus idag så vi hängde med henne in till stan och skulle kolla lite på halloween saker inför i morgon. Hittade dock ingenting, så det blir ett litet ihop plock hemma från mig, det är väl sminket som gör allt eller?
Jag hoppas som fan på en lyckad kväll i morgon. Dock känner jag absolut inget sug efter alkohol nu. Hoppas suget hinner komma tillbaka tills i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0