du tråkiga fredag-

Tror inte jag har haft en tråkigare fredag än denna. Fyfan säger jag bara. sitter hos Ev nu. vill verkligen göra någonting, men det finns ingenting att göra. för alla festar och vi ska vara nyktra. plus att jag är riktigt jävla trött och håller på att somna. det suger det också! snart får jag damp, för jag hatar sånt här.
nu frågade Ev mig om jag var röksugen. Absolut! så nu blir det att gå ut & röka. fördriva lite tid. Kanske man kommer på någonting senare under kvällen.
Nä nu måste jag sluta vara så negativ!
JAG VILL FESTA!
imorgon blir det iallfall att fara och hälsa på Robin. var ett tag sen man träffade honom. så han ska bjuda på nalta kaffe och så ska vi då sitt denna och surr av oss det mesta, vi brukar ju vara rätt surriga av oss jag ev & han!:D

Det var allt för mig! Tackhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0