En evighet!

Igår for jag till nodo och satt med syrran, pilla, lollo & Ev. Mycket trevlig, satt och spelade kort och drack en jävla massa kaffe blev väl där i 3 timmar tror jag. Senare for jag, Syrran & Ev till Ville en liten stund och satt där och pratade. Men jag fick en jävla migrän så vi var tvugen att fara hem. Så jag gick och la mig typ 10 igår, förbannat ont i skallen och en känsla av att jag nästan var tvungen att springa upp på toa och kräkas! men jag klarade mig. Så idag vaknade jag upp för ett tag sen, och hade kvar min huvudvärk. Ingenting i jämförelse med vad jag hade igår men den finns kvar.

Idag blir det inte mkt gjort för min del. Ska väl bara lata mig här hemma. Fixa lite med tvätt, och min bil borde få sig en omgång till. Ringa nå samtal, och kanske rent utav hitt på nå i slutet mot dagen!
Det är sant det vi säger, men låt det förbli en evighet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0