för söt!

Då sitter man här igen. Känns som att det är det enda jag gör. Sitta framför datorn. Men det är ett jävligt bra tidsfördriv när man vill att dagen ska gå snabbare. Iallfall så ringde Ev mig och frågade om jag var sugen på fest, Tom hade tydligen frågat om vi ville hänga med och festa med han typ. Så det blir hos bea ikväll. Tack för att vi fick komma!:)
Så jag hoppas på en mycket trevlig kväll där.
Petrus är hemma på ett tag. Så jag hoppas att han tar sig till mig då..

Nu ska jag vara snäll med min kära mor och plocka ut ur diskmaskinen. Sen kanske man även drar en snabb bortplockning runt omkring också så hon blir på ännu bättre humör och älskar mig ännu mera! haha

Egentligen vill jag bara döda dig, så man slipper se dig mer. Men du är för söt för att jag skulle kunna göra det!:)

just i fan, jag måste fara in till psyket nu och lämna tillbaka nyklarna och ge dom lite pengar. fan så pinsamt har gått 1 vecka nu sen jag slutade där. Men dom sa ju att jag kunde komma när jag hade tid. så idag har jag inget val, det är bara ta mig dit helt enkelt. + att jag inte har nån bensin i bilen. ska höra om jag får ta mammas! hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0