Good girl.

Det är söndag idag, den enda mysdagen på hela veckan. Dagen när man bara ska sitta och se tv. Kanske äta lite godis. Eller så kan man ju sitta på datorn hela dagen som jag gör med godis. Men nu är det ju så att jag har inte suttit här hela dagen. Har gjort en massa nytta idag. Sov bort halva dagen, tvättat, vikt, stoppat in i gardeboren & hämtat syster. så jag har ändå varit i full gång i stort sett hela dagen. Nu äntligen får man varva ner litegrann. Känner mig duktig.
Nu hör jag ju fan Lasse nere i vårat kök. Han kom hit och hälsade på så nu blir det att gå ner och krama om honom!:)

Ja då satt man här igen. Lasse har farit, trevligt att han kom. Trevlig pratstund. Jag tycker verkligen om honom alltså. Bara synd att ni ska sura på varandra får väl hoppas att det löser sig.
Imorgon efter min praktik så blir det att fara och sola med Ev. Bli lite bruna om skinnet, behövs!

Fan jag är svinpigg och vill verkligen inte vara det. För då kommer jag gå & lägga mig jätte sent ikväll och sen kommer jag ha STORA problem med att gå upp i morgon, men det är väl sånt man får ta. För det spelar ju ingen roll om jag lägger mig då kommer jag ju ändå inte att kunna sova förens typ 1 inatt så.

;);)

Kommentarer
Postat av: YttreSo

Schysst bild, bytt eller?

2008-10-19 @ 22:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0