Honey.

Blev att stanna hemma idag. Sjuk! Vaknade för ett tag sen. heheh sööt han är alltså. När jag står där och gör min frukost kommer en liten Petrus inrusandes in i köket, som jag blev paff. Han skulle hem för att han inte mådde så bra sa han. Så det blir väl att ringa han lite senare idag. Det brukar ju vara så att man börjar må bättre när man kommer hem..haha

Igår blev det film i sikfors, bra som fan! Sen for vi hem till mig där vid halv 10 på kvällen. Gjorde inte mkt alls. Petrus hoppa i duschen medan jag låg och läste en bok i sängen. sen somna vi gode fort. Eller inte jag, jag var som pigg så jag var upp några gånger. och petrus irriterade sig verkligen över det!

Klart man irriterar sig, men inget jag tänker bry mig om alls. Jag vet tillräckligt ska jag säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0