Hot !

Ja, vad har man gjort idag då. Städat åt annalena, sen nu sitter jag och väntar på att Petrus ska komma tillbaka hit. Han är och hjälper till med nå vatten å sånt. För vi ska göra lite saker med min bil idag, typ städa den och byta däck.
Igår var det täntk att vi skulle se film och mysa. men jag blev tvärsjuk altlså och orkade inte göra nå, och Petrus mådde väl inte heller bäst. Så vi la oss typ 10. Helt slut båda 2. Sov dock till halv 12, så det blev en lång natt med sömn.
Var egentligen täntk att vi skulle fara och kika förbi hos matte och dom. Men det fanns en hake så vi beslöt oss för att stanna här istället!.

Mamma & Pappa håller äntligen på att göra om hallen och trappen hemma hos oss. Tack!
Funderar på att fara hem senare idag och hjälpa till, ska försöka få med mig Petrus också.
Tror syrran börjar tidigt i morrn med så dom kan ju åka buss tillsammans då...


Jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0