Kyla.

Sitter på min sista lektion för dagen nu. Känns skönt. Har även varit och tagit min andra vaccin spruta idag med Anna. Gick oväntat bra känner mig stolt. halv 4 ska jag hämta upp Petrus på gmi. Sen ska vi hem till mig och äta. Min mage kurrar redan. Kanske för att maten idag inte var den bästa? den gick ju ner ändå..
Ska börja med mitt repotage idag. har ingen aning om vad jag kan ta på. Man vill ju ändå att det ska vara någonting som är intressant att kolla på. Men alltid kommer jag på nå ska ni se.
Förbannat kallt är det ute idag också. Jag var inte alls sugen på att hoppa ut i bilen idag för att gå ner till skolan, ville helst bara sitta kvar i värmen. Tur att man har fet jackan så man inte fryser ihjäl ändå.
Var på stan idag på mitt & pillas hål. Köpte ett par skor, riktigt snygga! Sen köpte jag lite annat smått också. Men sko köpet var tog det bästa för dagen.

Nu måste jag dra tummen ur arslet och börja jobba så jag inte kommer allt för långt efter i detta. Ska ju ändå vara klart snart och jag har inte börjat. Men det är inte alls ovanligt mig, jag ska jämt dra ut på allt i det sista!

Sweetiepaj!;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0