Lista.

senaste

1.
Kompis du träffade: Ev & sofia
2.
Personen du pratade med på msn: Emmelie
3.
Du fick SMS av: Petrus
4.
Du kramade: Ev

Idag

5.
Kläder: Svarta strumpbyxor & en ljusblå klänning
6.
Bättre än igår: Nedå

Imorgon

7.
Är det: Söndag
8.
Planer: umgås med vänner.

9. Något tråkigt som händer imorgon: Absolut inte, det är ju lov!

Favorit

10.
Nummer: 4 & 14
11.
Färg: Svart, vit
12.
Årstid: Både sommarn & Vintern
13.
Saknar du någon? helt klart att jag gör!
14.
Humör för tillfället? Upp & ner.

Frågor och svar.

15.
Det första du gjorde I morse? Tog en kopp kaffe
16.
Vad åt du sist? Godis
17.
Vad irriterar du dig på? Vissa för tillfället.
18.
Tror du på distansförållanden? ne inte alls.
19.
Vem tänker du på just nu? Petrus
20.
Tror du att personen tänker på dig med?hehe, det det skulle jag inte tro.

21. Vart reste du sist? Stockholm
22.
Vad gjorde du igår kväll? Var med Robin, andre, Ev & Emmelie
23.
Liknar du din mamma eller pappa? pappa
25.
Välj en: kärlek, skönhet, kreativitet? Kärlek.
26.
Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? har aldrig sett en så, nej.
27.
I vems säng sov du i igår natt? Min egen.
28.
Vilken färg har din tröja? blå

Sorg

29.
Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? Ne,

30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? Absolut!
31.
Gråter du när du skadar dig? Beror ju på hur man skadar sig.

lycka
32.
Är du en glad person? Jo, för det mesta
33.
Vad gör dig glad? Svår fråga
34.
Önskar du att du var lyckligare? Hade inte skadat!
35.
Är lycka överskattat? Nä vadå?
36.
Kan musik göra dig glad? Helt klart

Kärlek

37.
Har någon annan än din familj sagt ''Jag älskar dig''? Jodå!
38.
Har du någonsin sagt ''Jag älskar dig"och menat det? Självklart!
39.
Har du en flick/pojkvän? ne inte för tillfället. Men vem vet vad som händer längre fram?
40.
Är du nöjd med det? Jodå
41.
Är du kär? Hittar du någon som är mer kär än vad jag är just nu så gör du det bra.

Hat

41.
Vem hatar du verkligen? Kan tyvärr inte skriva det här?!
42.
Har du någonsin gjort en hat-lista? haha, isåfall länge sen. kommer inte ihåg
43.
Är du en mobbare? Nedå!
44.
Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? Ett antal gånger.
45.
Har du blivit sviken någon gång? Ohja!


Skolan

46.
Gillar du skolan? gillar & gillar.
47.
Favoritämne? Svenska
48.
Värsta ämne? ooo, det finns det många ämnen av

49. Har du spytt i skolan nån gång? Ja det har jag.
50.
Är skolmaten god? absolut inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0