Löst.

då sitter jag här helt ensammen. Nä Pilla & syrran är ute och går. Jag orkade verkligen inte följa med. Min kropp är slut, ska nog snart krypa ner i sängen alltså. For och hämtade pilla i sikan idag, hon ska sova här men var tvungen att hämta nå kläder och sånt där före. & snäll som jag är så ställer jag självklart upp och hämtar henne. Vi har typ spelar skip-bo och lejda oss TOTALT! Ev for hem nyss också, hon orkade inte gå hon heller. sen har ju flickstackarn så ont bakom ryggen!=/
Imorgon är det fredag. Pratar med mallan på msn nu så vi har bestämt att vi ska hitt på nå kul tillsammans. Det var typ år & daar sedan säger jag bara. lätt över 1 år sen, ja förutom när hon fyllde år då vill säga. Annars hänger hon ju bara i Jörn!

Är glad över att det är löst mellan oss nu Lisa. Tack för att du ringde!
Ses kanske till veckan då?;)

Hittade våran låt idag, Nåh!;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0