Mysdag!

Idag vaknade jag rätt tidigt ändå. Petrus kom in i mitt rum ca 8 i morse. Hade sen dess lite små svårt att somna om. Men halv 10 klev vi upp för dagen iallfall. Vi käka frukost och sen ringde vi Ev & Tom. Drog iväg på havsbadet och badade jag, Petrus, Ev, Tom, Syrran & johan. Mycket trevligt! Så nu sitter vi hemma hos mig. Har ingen aning om vad vi ska göra, man är gode mör efter badandet så det blir väl kanske film eller nå:>
Sen blir det visst att sova här hemma hos mig inatt också, jag som ville spendera natten i sikfors men icket!;) Det får bli någon annan dag här framöver.

Som sagt så är jag världens lyckligaste flicka just nu. Har väntar 1 år & 3 månader på att få tillbaka den här underbart söta pojken. Man ska aldrig ge upp hoppet det har jag då verkligen lagt märke till.
Det ska alltid vara vi 2. Du har så rätt i det du säger.
Jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0