myskväll.

For in till Lollos jobb och hämtade henna idag för att senare bege oss in till stan där Pilla väntade på oss. Jag köpte mig en sjal och lollo & Pilla köpte ansiktsmasker som jag redan hade sen tidigare. Sen for vi in på lite andra ställen också. Sen begav vi oss mot sikfors där jag nu sitter och ska vara tills i morgon.. har nyss tvättat av mig den sista masken. Kan ju lova att jag är len som ett barnarsel nu. Man känner sig så mycket fräschare nu, så nu blir det att hoppa i duchen för att känna sig extra. Nä men så jag slipper göra det i morrn på morgonen. Sånt har man inte tid med när man måste kliva upp så tidigt. Har faktiskt lovat pilla att köra henne till hennes praktik eftersom att sötnosen inte har någon bil för tillfället..

Ska gå & spela buzz nu, duscha & sen sängen som gäller för min del. Natti natti!

Gör mina drömmar till verklighet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0