Myspys.

Sitter hos Pilla just nu. Kom nyss ut från duschen, ska bara göra mig klar sen ska vi fara till Pontus ett tag. & efter det blir det att fara och simma. Fortsätt simma fortsätt simma, ja ni vet! haha Igår gjorde vi inte mkt. Lollo var här också, satt och berättade en massa tokerier som vi haft för oss. Skrattade som fan, och sen spelade vi lite spel och såg en film. Somnade på soffan igår, sen vaknade jag av att Anton ringde och hörde om dom kunde komma och sova över hos pilla. sen somnade jag om, men vaknade lika fort igen. För då var det Petrus som kom in och kröp ned brevid mig i den trånga soffan. Mysigt dock, men åt helvete för smalt att ligga 2 st på.

Underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0