onsdags festen!

Festen hos Bea var mycket trevlig. Det första jag gjorde när jag kom dit det var att sitta och snacka en jäääävla massa skit med Bea. FYFAN vilken härlig brud det där är alltså. Ja det blev kanske lite väl mycket alkohol i min kropp. Men kul som fan hade vi. Vi dansade som nå grisar alltså:> Inte snyggt med andra ord. Sen skulle vi egentligen ut på kalles. men Petrus blev så förbannat knall så jag sa att vi skulle fara hem till mig istället. Vilket var bra, för han somnade direkt. SÖT!

Idag har vi inte gjort mycket allt. Legat i sängen i stort sett hela dagen,senare ikväll blir det att fara till Sikfors. Ev & Tom ska också hänga med. Vi ska kik in i nån gruva typ å lite sånt där läskigt! Bea & Tim kanske också skulle hänga med. Jag frågade dom. så hon skulle höra av sig senare. Även lisa & matte. Jag pratade med henne igår så vi får se hur dom gör.

ja, vad har man att säga annat än att jag är galet förälskad i dig!
& hoppas på det bästa mellan oss nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0