REC

vaknade av att Petrus ringde mig. Hade jätte gärna sovit längre men nu är man pigg och sitter här. Dags att sätta igång med mina sysslor jag tänkt göra idag. Sen så får vi väl se om det blir att vara med Petrus idag eller inte. Han frågade om jag ville med och festa med han men det återstår att se.
jag hade som mer tänkt mig att fara till han och bara umgås där. men jag ska prata med honom senare...
Annars blir det att vara med Ev & Emmelie. jag skulle ringa dom om det blev ändrade planer så
fan för min hals, jag hostar hela tiden! och det smakar blod, det är inte det godaste precis.
Igår iallfall, då for jag & Ev till Linda i degeränget. Satt där och såg en film. Rec hette den. Den sög verkligen Hojja! jag somnade till och från. hahah, sen satt vi och pratade om spöken och skrämmde verkligen upp varandra. Sen for jag & Ev till Emmelie där gabbe & Jens var. gjorde inte mycket, Dom såg film så det blev att se klart den sen for man hem.

Om du bara visste vad jag visste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0