Rosa morgonrock.

Ja då sitter man här i sin rosa morgonrock och bara myser på. Vaknade för ett tag sen. Känns förjävligt att ha sovit bort hela dagen. Ska hoppa i duschen och börja göra mina sysslor så jag slipper håller på hela kvällen. Är riktigt sugen på kaffe så det ska ja också ta mig. En liten kropp. Idag kommer Ev hem, har saknat flickan. Så jag måste ju självklart ringa och prata med henne också. Sötpruppen denna.
Jag pratade med Pilla idag, vi har kommit fram till att vi kommer vara riktigt jävla hurtiga nu detta halvår som snart kommer. Då har vi gympa 3 ggr/veckan. Sen ska vi även simma 2 ggr/Veckan, vilket betyder att vi kommer träna 5ggr/Veckan. Och slutsatsen av det hela är att vi kommer att bli smala och ha vältränade kroppar. Är det inte otroligt. Hoppas bara att man håller detta nu då.

Varför blir man så kall om händerna när man sitter på datorn? Mina händer håller på att isa ihop känns det som..
Kanske ett tecken på att man har suttit för länge och ska sluta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0