så roligt.

Nu är man snart klar. Ska fara till Luleå med Pilla idag. Eller snart, Igår satt vi hos Ev och spelade poker. Gjorde inte så mycket annat. Pernilla vann iallfall, grattis!;)
Så nu får vi väl se vad jag kommer hem med från Luleå. Hoppas jag hittar någonting iallfall.. Annars får jag väl lägga pengarna på nå annat.
När fan kommer du hem? jag börjar bli less att du är i Sorsele nu.hehe, jag vill vara med dig Petrus! Men så snarast du kommer hem så ska vi ju träffas. Vi har mycket att göra då. Vi ska hinna vara med Ev och dom, sen ska vi ju även vara med Lisa & Matte. Eller dom ville att vi skuller ringa dom. Trevligt va?!=)
jaja, klockan tickar väg. Och jag sitter med blött hår. Måste gå!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0