Som ny.

Igår var man i sikfors, spelade poker. Gick väl sådär om man säger så. Åkte då inte ut först iallafall. Kände verkligen inte för att fara till skolan i morse. Ville hellre ligga kvar och pussas. Nåväl, skolan idag. Slutade för ett tag sen. Nu är man hemma. Ska göra lite små saker, sen blir det att fara till sikfors och vara med dom denna. Kanske ska fara och bowla. Fast dock är jag riktigt sugen på att dricka, var egetnligen tänkt att vi skulle göra det. men jag tror jag kan övertala perus att inte göra det. Annars får han väl sitta och dricka sina öl ändå.-
Imorgon är det typ nån bilorientering. Pilla frågade om jag skulle hänga med, så nog blir det säkert så. Hela familjen ska ju göra det så varför kan inte jag?
Har även shoppat idag på vårat hål. Lite underkläder, och sen for jag faktiskt i biltvätten, så nu är den som ny. Tack gode för att jag slapp tvätta han själv.
Äh, slut skrivet för min del. Kanske kommer mer ikväll för dom som är riktigt nyfikna på vad man har att skriva!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0